Căutăm un Office Coordinator dinamic și super-organizat, care să se asigure că sarcinile administrative și operaționale ale biroului nostru funcționează eficient și fără probleme și care să contribuie la succesul activităților noastre de business.
În următorii 10 ani vrem să devenim #1 în digitalizarea construcțiilor, (reinventând procesele din domeniu) pentru a eradica pierderile.
Producem și comercializăm cel mai mare software din România pentru evaluarea și ofertarea lucrărilor de construcții. Iar biroul principal al companiei este în București. Vindem către companii de construcții și proiectare, de la mărime medie la cei mai mari din domeniu, și suntem în piață de peste 12 ani.
În fiecare din ultimii 4 ani am crescut cât toți restul competitorilor la un loc. Asta pentru că suntem în mod constant concentrați pe inovație și pe soluții care schimbă jocul. Am creat și lansat o soluție care elimină peste 60% din munca de ofertare în sectorul public. Și, de curând, am lansat primul produs de ofertare în construcții din Romania dedicat sectorului privat. Suntem ultimii intrați pe piața programelor de devize și am ajuns în 2023 pe primul loc.
Candidatul ideal va avea experiență (sau entuziasm pentru implicarea) în gestionarea unei game largi de sarcini de suport executiv și va putea lucra independent, cu puțină sau fără supraveghere.
Vei avea un set de responsabilități pe care să le realizezi, dintre care cele mai importante sunt următoarele:
- Asiguri conducerii companiei asistență managerială
- Sprijini celelalte departamente cu diverse sarcini administrative
- Gestionezi și controlezi fluxul facturilor
- Monitorizezi plăți / încasări
- Te ocupi de relația cu furnizorii companiei
- Preiei documente de pe platforma SEAP
- Organizezi și coordonezi evenimentele companiei (corporate, conferințe, teambuilding, etc)
- Gestionezi aprovizionarea biroului
- Te implici în programele de inducție pentru noii angajați
- Implementezi și menții procedurile administrative de office
În cele din urmă, un Office Coordinator ar trebui să asigure o funcționare eficientă și fără probleme a activităților zilnice din biroul nostru.
În companie avem 5 valori importante după care ne ghidăm. Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:
- Nu suntem dispuși să facem compromisuri în a spune adevărul unui client, chiar dacă suntem nevoiți să îl pierdem.
- Nu suntem dispuși să lăsăm problemele observate nerezolvate, chiar dacă suntem nevoiți să consumăm mai mult timp cu ele.
- Chiar dacă asta înseamnă să ne șifonăm imaginea, suntem dispuși să ne asumăm greșelile.
- Nu suntem dispuși să ne înflorim meritele personale, chiar dacă asta înseamnă să muncim mai mult pentru a avansa în carieră.
- Chiar dacă asta înseamnă să avem discuții mai puțin confortabile, suntem dispuși să vorbim lucrurile pe față.
Sună interesant? Aplică și vino să ne cunoști!
Dacă ți-a plăcut acest anunț însă nu ești omul potrivit pentru el, ai șansa să câștigi 500 de euro premiu dacă ne recomanzi persoana potrivită. Tot ce ai de făcut este să trimiți acest anunț către oamenii care tu consideri că se potrivesc, iar dacă trec de interviuri și de perioada de probă, atunci premiul este al tau.
Însă, dacă consideri că poți să îți îndeplinești responsabilitățile și că ți se potrivesc valorile noastre, atunci abia așteptam să ne auzim cu tine.
Completează formularul de mai jos pentru a aplica .