Ceva nu functioneaza?

Mai intai, te rugam sa verifici mai jos cele mai comune intrebari de suport tehnic intalnite :

Situatia 1

Utilizator / parola incorecte

In acest caz, puteti accesa link-ul https://edevize.ro/login/ unde puteti recupera utilizatorul / parola

SITUATIA 2

Porturi inchise la nivel de retea

Datorita unei securitati sporite a retelei tale, este posibil ca porturile necesare programului eDevize sa fie inchise. Aceste porturi sunt : 80 , 8180 , 3306 , 9339 si este obligatorie deschiderea acestora pentru o functionare corecta a programului

  • Se deschide programul eDevize si se acceseaza butonul „Ajutor” situat in partea de sus a programului si se apasa butonul „Despre noi”
  • In cadrul ferestrei aparute, locatia datelor se poate vedea in dreapta liniei Date utilizator
  • Se merge catre calea afisata in dreapta liniei Date utilizator si se copiaza intregul folder eDevize
  • Pe noul calculator pe care vreti sa mutati datele, trebuie instalat programul eDevize, pornit si autentificat o data in cont. Dupa ce te-ai logat in cont, se verifica locatia de salvare a datelor din program accesand butonul „Ajutor” situat in partea de sus a programului si se apasa butonul „Despre noi”.
  • Se inchide programul eDevize si se merge catre calea afisata in cadrul liniei Date utilizator. Dupa ce ajungem in calea afisata, se suprascrie folderul eDevize salvat anterior ( de pe PC-ul vechi ) peste folderul eDevize din PC-ul nou.
    • Daca intampinati orice problema sau aveti nelamuriri, ne puteti contacta pe numarul de suport pentru a realiza noi transferul de date, asigurand astfel ca procesul este facut corect
  • Aceasta eroare apare din cauza anumitor programe de Antivirus.
  • Programul de antivirus trebuie inchis inainte de a realiza actualizarea programului eDevize
  • Dupa ce actualizarea a fost finalizata, programul de antivirus poate fi repornit si rulat in mod normal
  • Problema apare in cazul in care programul este rulat pe o rezolutie mai mare de 4000×3000 pixeli.
  • Pentru a rezolva situatia, se inchide programul, se merge pe scurtatura eDevize aflata pe Desktop, se apasa click-dreapta pe acesta si se alege optiunea Proprietati
  • Navigam catre tab-ul Compatibility , si apasam optiunea Change high DPI settings
  • Apasam optiunea Open Advanced scaling settings si, din fereastra nou deschisa, activam optiuneaLet Windows try to fix apps so they’re not blurry
  • Inchidem aceasta fereastra iar in fereastra anterioara, bifam optiunea Override high DPI scaling behaviour si alegem optiunea System (Enhanced)
  • Apasam butonul Ok iar mai apoi Apply pentru a salva modificarile
  • Se ruleaza programul

Nu ai gasit o solutie pentru problema ta?

Contacteaza-ne si vom fi bucurosi sa te asistam in gasirea solutiei.

Hours

Program de lucru

L-V: 08:00 -17:00

Support

Suport

suport@edevize.ro
0728.813.351