Principiile ofertarii de success
Principiul 11 | Vrei sa lucrezi direct cu preturile cu inchidere?
Marja de profit este un indicator important pentru companiile de constructii, jucand un rol esential in evaluarea performantei financiare a afacerii tale. Daca nu ai deja o imagine clara a situatiei reale a afacerii, in urmatoarea perioada vei fi fortat sa obtii un control deplin asupra marjei de profit.
Mai jos am notat pasii principali prin care poti identifica si regla marja de profit din programul de ofertare:
2
Aplici pe investitia pe care o vei selecta prin butonul ”Alege”, analiza de profit pre-ofertare sau post-ofertare, tinand cont daca oferta a fost transmisa deja catre beneficiar sau nu.
*Sfatul nostru este sa realizezi o copie a investitiei, bifand optiunea cu acelasi nume, pentru a fi sigur ca poti sa te intorci la varianta originala, in caz ca ai gresit vreun pret.
3
Odata activata analiza de profit, in spatiile de lucru din oferta vor aparea doua coloane suplimentare: Pret intern de achizitie si Profitabilitate.
Vrei sa vezi cum functioneaza?
4
Vei putea avea control pe marja de profit intr-un mod facil, din zona de extrase, prin:
- setarea unui pret intern de achizitie si ulterior setarea profitului dorit
- setarea unui pret de oferta si unui pret intern, rezultand astfel marja de profit pe resursele din investitie: materiale, manopera, utilaj si transport
*Recomandarea este sa se lucreze pe extrasul la nivel de investitie pentru consistenta.
5
Ulterior, vei putea vizualiza totalul de profit la nivel de deviz, obiect sau investitie.
6
Daca alegi sa realizezi o analiza post-ofertare, vei putea schimba doar pretul intern de achizitie, pentru ca oferta a fost data deja catre beneficiar.
In functie de pretul cu care achizitionezi materialele vei stii ce suma revine ca profit, la finalul lucrarii.
Nu recomandam insa aceasta tehnica, intrucat la finalul lucrarii, pot aparea surprize neplacute.